Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Tak jsem dočetl poslední díl... Byť název toho sedmidílného blogu naznačuje, že by se mohlo jednat o jakési lingvistické cvičení, já jsem si víc než formy (koneckonců jsem šlonzák a prajzštině rozumím) všímal obsahu. No - za mne klobouk dolů. Vaše vyprávění je o tom, jaký život opravdu je, nic černobílého, nic jednoduchého.... Je v něm víc historické pravdy než ve všech učebnicích a vědeckých pojednáních.

No a to vše podtrženo tou kouzelnou prajzštinou :-)....

Opravdu mne moc mrzí, že tato série blogů měla malou čtenost. Tohle by podle mne měli mít zdejší blogeři a diskutéři (a nejen ti historizující) jako povinnou četbu.

Odvedla jste skvělou práci - ale pro Vás to asi není "jen práce", že ano? ;-)

Děkuji a přeji Vám hezké svátky, vše nejlepší no nového roku a hodně hezkých a úspěšných literárních počinů.

1 0
možnosti
Foto

E95v61a 24T17v91r53d79á

22. 12. 2019 9:59

Moc jste mě potěšil. Co se týče čtenosti, jsem zvyklá na úzký okruh čtenářů, je úzký, ale opravdový. Moc Vám děkuji za podporu a za to, že jste si moje články zase našel. Hezké svátky a vše nejlepší do nového roku i Vám!

1 0
možnosti
  • Počet článků 193
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 725x
Prozaička. www.evatvrda.cz